Verzenden & retourneren

VOLTShop.nl levert artikelen overal in Nederland en België. Binnenkort verzenden we ook naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk!

Levertijd = Vandaag besteld, morgen in huis!

Bestellingen die voor middernacht betaald zijn en op voorraad liggen worden binnen de volgende werkdag thuis geleverd.

De dag van verzending krijg je een e-mail met daarin de track & trace link om uw pakket te volgen.

Artikelen onder 30kg worden thuis geleverd met PostNL (Nederland) en bPost (België) Pakketdienst. Voor rembours-zendingen (bij ontvangst contant betalen) verzenden wij met UPS.

Beide verzendmethoden hebben dezelfde levertijd van 1 werkdag.

Geen verzendkosten!

Voor alle bestellingen (zowel PostNL als UPS) rekenen wij geen verzendkosten door! Er is dus gratis verzending op alle bestellingen ongeacht orderbedrag

Meer weten?

Neem dan contact op met onze klantendienst. Je kan ons elke werkdag bereiken via [email protected], via chat, en telefonisch op +31649514845 (tussen 09:00 en 16:00).

We helpen je graag!

 

14 dagen bedenktijd

Voldoet het gekochte artikel toch niet helemaal aan jouw verwachtingen? Geen probleem! Je kunt binnen 14 dagen, om wat voor reden dan ook, het artikel retourneren. Dit noemen we ook wel het herroepingsrecht. We raden je aan om even contact met ons op te nemen via email ([email protected]) om het retourneren in goede banen te leiden. Binnen deze 14 dagen mag jij het artikel bekijken en beoordelen.

Wel willen we het artikel graag in originele staat en in originele verpakking terug. Bekijk het product dus net zoals jij in de winkel zou doen. Wij kunnen kosten in rekening brengen wanneer het product of verpakking is beschadigd doordat jij meer hebt gedaan dan nodig was om het product te beoordelen. Wij controleren het product eerst, voordat wij geld terugstorten.

Het herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

  • Waarop het artikel in jouw bezit is,

  • Waarop het laatste product is ontvangen, dit geldt wanneer er in een bestelling meerdere artikelen zijn besteld. 


Voor een snelle en goede verwerking van de retour is het van belang dat je van tevoren even met ons overlegt.

Let erop dat je bij het terugsturen als zender verantwoordelijk bent voor het pakket. Jij draagt dus het risico bij het retourneren. Wij raden het dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken.

Als je je artikel retourneert en het aan onze voorwaarden voldoet, dan storten wij het aankoopbedrag terug. Als je de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de verzendkosten van de heenzending terug. Dit doen wij zo snel mogelijk, uiterlijk 14 dagen na het moment van ontbinding. Dit is het moment waarop je het product retourneert, of aangeeft te gaan retourneren. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald. De kosten van de retourzending zijn steeds voor rekening van de klant.

Terugbetaaltermijn

We betalen je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 4 dagen na ontbinding terug. We wachten tot we de geretourneerde producten hebben ontvangen zodat we het artikel kunnen controleren op volledigheid en schade of dat wordt aangetoond dat de geretourneerde producten zijn verzonden. 

Let op!

Jij bent bij het retourneren verantwoordelijk voor het pakket en draagt dus het risico. Wij raden dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken. Zorg ervoor dat er op de originele verpakking van het product niet wordt geschreven of geplakt.

Wij hebben het liefst dat je even van tevoren met ons overlegt, zodat wij het retourneren in de goede banen kunnen leiden.

Garantie

Artikel defect ontvangen
Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: je hebt een defect artikel ontvangen. Vervelend! Meld je klacht zo snel mogelijk (graag binnen 48 uur) via e-mail naar [email protected]). Dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

Klacht of defect binnen garantie

Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. We kunnen dus logischerwijs geen eenduidig garantietermijn opstellen. Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van voltshop.nl. 

Mail ons jouw klacht of defect zo snel mogelijk voor een snelle afhandeling. In deze mail ontvangen wij graag een overzicht van jouw klacht en jouw contactgegevens. Wanneer er sprak is van een defect, voeg hier dan foto’s van bij. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden. 

Hierbij is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »