Garantie

Garantie

Artikel defect ontvangen


Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: je hebt een defect artikel ontvangen. Vervelend! Meld je klacht zo snel mogelijk (graag binnen 48 uur) via e-mail naar [email protected]). Dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

Klacht of defect binnen garantie

Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. We kunnen dus logischerwijs geen eenduidig garantietermijn opstellen. Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van voltshop.nl.

Mail ons jouw klacht of defect zo snel mogelijk voor een snelle afhandeling. In deze mail ontvangen wij graag een overzicht van jouw klacht en jouw contactgegevens. Wanneer er sprak is van een defect, voeg hier dan foto’s van bij. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden.

Hierbij is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »